Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Διακόσμηση φελλοπίνακα





Ο φελλός ήταν πάντοτε  αγαπημένο υλικό για τη δουλειά μου . Φυλαγμένες   φωτογραφίες που μου είχαν τραβήξει την προσοχή για μελλοντικά diy,ξεπήδησαν από το σεντούκι της μνήμης του υπολογιστή με αφορμή  το φελλοπίνακα που έφτιαξε  η Κατερίνα του ''Κυριακή στο σπίτι''



Ιδέες σαν αυτές ζωγραφισμένες  με στένσιλ πάνω στο φελλό



ή με λινάτσα


ή λινάτσα και στένσιλ μαζί



Ξεκίνησα με ένα στένσιλ σε μεγάλο φελλοπίνακα- για το χώρο του γραφείου στη δουλειά μου-
 που μου φάνηκε ότι είχε κάτι από φθινόπωρο.




Η χαρτοταινία με βοηθά να βάψω ,χωρίς να λερώσω την υπόλοιπη επιφάνεια. 



Ένα κομμάτι φυτιλιού για τους πυρσούς που ανάβω τα καλοκαιρινά βράδια
χρησιμοποιήθηκε για να μπορώ να τον κρεμάσω.



Ένα μανταλάκι βάφτηκε και κολλήθηκε με σιλικόνη,
για να κρατά τις σημειώσεις για τις επείγουσες ανάγκες της δουλειάς μου.


Λίγο άχρωμο το λευκό πλαίσιο πάνω στο λευκό τοίχο,
αλλά στη δουλειά μου ο τοίχος είναι σκούρος 
κι έτσι θα δείξει πολύ καλύτερα.



Και φυσικά για το σπίτι στην εξοχή  ένας μικρός φελλοπίνακας
ντυμένος με πράσινου χρώματος λινάτσα για να κρεμώ τα μπιχλιμπίδια μου,





 που του προστέθηκαν καμπαράδες και πιστεύω ότι έτσι δείχνει πιο όμορφος .




                               Αααα!πολύ το ευχαριστήθηκα σήμερα .Διπλό diy στο ''πατ -κιουτ'' .
                                                         Ευχαριστώ,   Κατερίνα του ''Κυριακή στο σπίτι''  !                   


                                                                                            Φιλιά πολλά,κούκλες και για φελλούς                                                                                               γενικότερα ,ρίξτε το βλέμμα σας εδώ: 
                                                               
                                                                   http://decorasylum.blogspot.gr/2013/09/wine-corks-decor.html